Bilindiği üzere Trendyol Süper Lig’de hakemlere de sırt reklamı uygulanmaya başlandı. Kütahya’nın önde gelen ulusal markalarından NG Kütahya Seramik, Trendyol Süper Lig müsabakalarında vazife icra edecek olan hakemlerin sırt kısmına reklam amaçlı sponsor oldu.
T.C. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanı ve Konya’nın bu alanda öncü isimlerinden ve sevilen akademisyenlerinden Prof. Dr. Hüseyin Altunbaş resmi sosyal ağ hesabı X üzerinden yaptığı paylaşımla NG Kütahya Seramik’in sponsorluğunun Kütahya için büyük bir fırsat olduğunu belirterek önemli açıklama yaptı.
Reklamcılık ve iletişim denilince akla ilk gelen ve önemli isimlerden olan Prof. Dr. Hüseyin Altunbaş, Kütahya’nın potansiyelini artırmak adına önem arz eden bir fırsatın göz ardı edildiğini belirtti. Hakemlerin üzerindeki Kütahya Seramik reklamlarının şehre olumlu yönde katkıda bulunabileceğine ve Kütahya’nın bir marka olarak şehir pazarlama çalışmalarına yönelik olumlu etkilerinin olacağına dikkat çeken Altunbaş, Kütahya’nın yerel yöneticilerini ve şehrin önde gelen isimlerini, kanaat önderlerini ve siyasetçilerini bu fırsatı değerlendirmeye çağırdı.
”Bütün Maçlarda Hakemlerin Sırtında Kütahya Diye Bağırıyor”
Hakem formalarının arkasında NG Kütahya Seramik markasının reklamının yer alması sebebiyle maçlarda Kütahya adının sıkça görünmesine değinen ve bu şehir pazarlama ve destinasyon çalışmalarının önemini vurgulayan Altunbaş, ”Hakemlerin arkasında bir şehrin ismi yazıyor: Kütahya. Şehre ait bir marka Kütahya Seramik reklam vermiş. Bütün maçlarda hakemlerin sırtında Kütahya diye bağırıyor. Kütahya şehri için iyi bir pazarlama olabilecekken şehrin yöneticileri seyrediyor. Seyretmeyin beyler! Hadi!” ifadelerini kullandı.